Hemkommen

För er som har följt oss på Tessos blogg så har ni säkert sett hur fantastiskt vi haft det.
Jag vet inte hur jag ska sätta ord på hur resan har varit. Men sevärdheter, upplevelser, maten och shoppingen har varit mycket bättre än väntat!
Jag är så lycklig för det fina minnen jag fått och för att ha upplevt Kina med Tesso, som också är ett asien-fan som jag(:
Lägger upp bilder framöver som vi inte lagt upp på Tessos blogg, vi har ju tagit sisådär 1400 bilder(!!).
 

<3
En av mina favoritbilder.
Blir dock inte rättvis i en sådan liten skala.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Åh håller med dig, är också så lycklig att jag fått uppleva Kina med dig!!

Svar: HIhi:D <3
kang.blogg.se

2012-11-16 @ 08:48:38
URL: http://tessosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0