Another day, another way

Varit en jobbig men samtidigt en bra helg. Livet kan inte alltid vara lätt, och det är då det är bra att tänka på att man ska ta en dag i taget...
I vilket fall så spenderades fredagen hos Malin, filmkväll med en massa gott! Jag var riktigt nöjd med kvällens kläder så jag var tvungen att ta en "dagens-outfit-bild" som syns nedan.
Igår var det mest lugnt på dagen för att sedan bege mig till Malin ännu en gång för där vankades det inflyttningsfest med arbetskamrater.
Söndagen har jag och Daniel spenderat i soffan med en fettig pizza och lite BigBrother på det, fint!

 


Kommentarer
Postat av: Tesso

Väldigt snygg tisha!:D

2012-03-21 @ 22:01:52
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0