En ätarhelg

Igår hade vi Anna och Nicco på besök och passade då på att bjuda på brunch.
Det blev American pancakes med blåbär,grädde och sirap, äggröra och bacon, och i vinglasen är där en mix av krossade Digestive-kex i botten, vaniljyoghurt och hallon på toppen.
På kvällen mötte vi upp Louise och Johan på Basilika.
För att sedan festa vidare hos oss med Melodifestivalen i tv-rutan.
(Efter det blev det stan i vanlig ordning.)
Idag har varit en slappesöndag med Anna och Nicco.
Imorse bjöd dem igen med en lyx-frukost, sen blev det film och ännu mer ätandes från Kajos.
Nu ska jag lägga mig i soffan och äta godis...it never ends...

Kommentarer
Postat av: Tessosan

Alltså jag dör på allt på första bilden, framförallt på de amerikanska pancakesen! Som sagt, du måste bjuda mig på det nån gång;)

2012-02-11 @ 09:06:44
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0