Jippiyeeey!

Idag beställde jag ett smycke som jag har velat ha i 2½år! Varför jag inte beställt det innan finns det egentligen inte en riktig anledning till. Kände bara att nu när jag fyller 25 år är det fantamej på tiden!(;
Ett jäkla flyt hade jag också för när jag skulle beställa smycket fanns det "ej längre i lager", så jag skickade iväg ett mail, och frågade när dem skulle få in nya, fick till svar att dem inte skulle det, MEN att dem hade ett kvar på lager(fast att det inte syntes på hemsidan), och frågade om dem skulle skicka det till mig.
Jag sa självklart JA!
Dem la då ut smycket på hemsidan för enbart min skull när jag hade tillgång till dator, så att jag kunde beställa det därifrån! Det är kundservice!(:
Gissa om jag är glad!
Visar bild när jag har fått smycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0