Alla hjärtans dag

Nu är mina presentkort på Kicks så borta som dem kan bli. Jag införskaffade mig mascara, BareMinerals rouge och BareMinerals Buxom Lip Plumpers. Eftersom dem nu har ett erbjudande att man får en gåva om man köper två BareMinerals-produkter så fick jag även ett minimakeupkit innehållande en borste, BareMinerals Matte Foundation och ett lippgloss(till ett värde av 398kr). Jag hade även rabattkuponger så det enda jag behövde betala för hela kalaset var 50 kr, jag klagar inte!
Dagen i övrigt har bestått av ostbricka och mys,
fēi cháng hǎo(väldigt bra), som dem säger i Kina-land!

Kommentarer
Postat av: Tesso

Fy FAN vad bra! Nu har du ju matte foundation:D Hur länge gäller det erbjudandet, vet du det? Jag borde ju slå till på det nu, för jag vill helst ha foundation, rouge och face colour

2011-02-15 @ 19:23:22
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0