Kina 28 April

Vi har fått ett så himla fint hotellrum på 18 våningen. Vi blev uppgraderade, lyx(!!), så jag misstänker att vi fick ett av de bättre rummen på hela hotellet, utsikt både vid "sovrummet" OCH vid badrummet/kontoret.
Dessutom är det lila tema på hotellet, naaajs!
Utsikt mot Hong Kong-ön från "sovrummet".
Tyvärr är det svårt att ta bra bilder.
Jag vet inte vad det är med kineserna och deras fetish med att ha öppna badrum, haha.
Detta är tredje gången vi råkar ut för detta. Men inte mig emot egentligen, jag tycker det är kifft!
Inlägg från första och andra gången.

Tänk er bara att stå och duscha med denna utsikten, fantastiskt!
Just det, glömde berätta att vi även har ett akvarium med en gigantisk mal i...

Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahaha snygg mal!;) Fy fan vilken utsikt!!! Men det där med att ha öppen toalett är jag nog emot, man vill liksom skita ifred. Men i övrigt är ju rummet megalyxigt!!:D Vad kostar det per natt?

2011-04-29 @ 19:40:17
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Zääz

Tråkigt rum men skit ful utsikt, hade jag varit er hade jag bytat :) Ush!!

2011-04-29 @ 20:19:07
Postat av: Lollo

Zazza:Ja vi funderar faktiskt på att byta, liiiite missnöjda(;

Tesso: I detta rummet och det vi hade i Shanghai kunde man stänga dörren och dra för draperi för glaset, då blir det som ett vanligt badrum, det var värre med det vi hade i Yangshuo(;

2011-04-30 @ 03:46:37
Postat av: annsoh

Hej! Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

http://annsoh.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-7.html#comment



sry om du inte vill ha reklam!

2011-04-30 @ 04:04:20
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Tesso

Ahaa nu såg jag, trodde det bara va duschen som hade ett sånt draperi runt sig. Då är det ju en sak, verkligen värre med det i Yangshuo!;)

2011-05-02 @ 08:59:45
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0