Kina 25 April

I förmiddags åkte vi på en buss-tripp i Yangshuo till Silver Cave.
Det var rejält pyntat utanför grottan.
Vitamin-vatten finns även här i Kina.
Vad som gör Silver Cave känt vet jag inte, mer än att det är en grotta med massa färgglada ljus.
Visst, droppstensbildningarna är fantastiska, men det är ändå ingen sevärdhet som är på min topp 10, känner jag nu i efterhand.
MEN, med tanke på att det var första gången i en grotta för mig, plus att jag är en sucker för färgglada belysningar, så var det ändå en positiv upplevelse för mig!
Kunde dock inte låta bli att tänka på filmen Instängda, och få lite smått panik:P
Lägg märke till människorna, så förstår ni hur stort och mäktigt det var på sina håll.
No shit sherlock! Vem är så dum och slår på sten? Haha, only in China!

Kommentarer
Postat av: Tesso

Jag kan förstå hur du menar att det kanske inte är på topp 10, men det ser ändå mäktigt ut ja! Haha jag hade nog inte hellet kunnat låta bli att tänka på Instängd, fy fan! Tur där är fler människor annars hade man nog fått lite panik;P

2011-04-26 @ 08:55:33
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: lollo

Haha ja och det sjuka var att vi bara gick och gick och det tog aldrig slut! Fick lite panik av det med(;

2011-04-27 @ 17:09:39
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0