Shopping tröstar mig suveränt

Igår var jag hos Farbror Doktorn och fick mycket ont. Mamma var snäll och följde med mig som stöd. Eftersom jag varit så duktig åkte vi inom både Nova Lund och Center Syd för att tröst-shoppa. (;
Julpynt i förebyggande syfte.
2 tabletter+ 2 löpare + gardiner = 100kr på Hemtex.
Tights, kjol(50kr) och tröja.
Och en ny vas från Indiska som jag bara älskar!!
Gillar den asiatiska stilen, och den lila färgen passar perfekt in till vårt vardagsrum.
Daniel blev däremot mindre glad över detta fynd.
Och sist men inte minst, en ny lykta(den mörklila) till min "samling".
Fina Tesso, Zazza och jag på bild.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Vasen är så otroligt fin, det är sånt man bara hittar på Indiska här i Sverige. Och jag gillar kjolen som fan!! Den ska du ha på lördag såklart!

2010-10-05 @ 15:09:43
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Låys

Finns Indiska i något annat land? haha. Tack!(:

2010-10-06 @ 13:21:06
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0