Stockholm

27 Augusti.
Shopping och en trevlig kväll.
Köpt från H&M, TopShop och Monki. Svartsvartsvart.
Men chockerande nog så var det Daniel som shoppade mest, 5 tröjor, 2 par byxor och en skjorta. Löve it!
Jag fick lite saker av Nicco som han har fått från diverse goodiebags på olika evenemang han varit på. Tack igen!
The twins. Daniel och Zazza var söta i sina nyinköpta Cheap Monday-chinos.
Nicco fick en kokbok med Jamie Oliver som tack för gästvänligheten.
Killarna var duktiga och lagade en gryta. Medans dem lagade mat skulle dem ta varsitt glas vin, det blev en flaska istället.
Daniel och Nicco efter 4 flaskor vin...
Vi skulle egentligen gå ut, men beslöt oss för att vänta till morgondagen för att Kalle var på svensexa just denna kväll.
Men det blev inget dagen efter iheller...
(;

Kommentarer
Postat av: Tesso

Haha, det är sjukt att ni va i Sthlm från torsdag till söndag och inte var ute en enda gång;P

Jag köpte också cheap monday idag! Fast jeans, äntligen! Har aldrig hittat några som passar min kroppsform men nu gjorde jag, blev så glad! Hoppas inte dem töjer sig för mkt nu bara för då kommer det se för jävligt ut.

Monki finns här i Halmstad också, jag blev såå glad när vi såg det! Det har inte funnits här innan.

Hahaha, delade Nicco och Daniel på FYRA flaskor vin?? Det låter skitmkt! Jag hade deckat för längesen om jag hade druckit 2 flaskor vin.

2010-09-02 @ 23:12:37
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0