13 September

...då var det exakt ett år sedan vi åkte iväg till Shanghai. Jag kan fortfarande känna känslan av spänning, nervositet, rädsla och glädje.
Och nu sitter man här. Ja. Jag är bitter.
Det var över ett halvår sedan vi kom hem och jag saknar och tänker på Kina/Shanghai varenda dag.
Varför? Jo det ska jag berätta:
-Kineser är vänliga och härligt speciella.
-Vi åt ute varenda dag(det var mycket billigt), och jag tänkte inte alls på vad jag stoppade i mig. 5 kilo gick jag ner. Den ultimata drömmen! Sen att jag har gått upp dem kilona igen behöver vi inte prata om.
-Kina är vackert.
-S H O P P I N G
-Det var billigt att ta en weekendresa och få ett minne för livet.
-Kina/Asien är otroligt fascinerande och man slutar aldrig att förvånas.
-Det fanns alltid saker att göra i Shanghai.
Och så vidare...
Jag vill tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Tesso

Åh, jag får en klump i magen:/ För det första är det heelt sjukt att det redan gått ett år sen ni åkte! För det andra så är det jobbigt att sakna något så mycket, framförallt när man vet att det kommer dröja innan man kan åka dit igen. Jag tänker på Tokyo varje dag också, och min högsta dröm just nu (förutom fred och evigt välmående osv) är att få åka dit igen, och det snaaart!! Fy vad jag vill att vi ska åka på en "roadtrip" eller airtrip får man väl säga, till Shanghai, Sanya, Tokyo och gärna typ Vietnamn och Kambodja också, och Philippinerna eller Malaysia! ÅÅÅHH!!

2010-09-15 @ 09:41:04
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Låys

Det enda alternativet som finns är att vi vinner en miljon på lotto Tesso, så vi kan bjuda varann, det är bara att börja skrapa!;)

2010-09-15 @ 18:58:09
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0