En lördag i Konga

16 Oktober.
Jag, Daniel och Kim begav oss ud po lannet för en spontankväll hos Johan.
Hos Johan serveras det alltid god mat.
Jag vet inte hur detta gick till, det började med att jag och Kim dansade till Paint it black, och sedan bara urartade det...
Det var jag, och 6 härliga pågar...
...fast okej, jag var inte ensam tjej, där fanns tre söta töser till.
Johan passade sina föräldrars hundar, så otroligt gulliga och mysiga.
Hahaha!
Niccos äppelpaj. Fint!
Luftpistolsskjutning genom fönstret.
Det hade kunnat gå illa!
Ketchup till allt utom pannkakor.
Kvällen avslutades med en film, vilket kanske inte var det smartaste draget, fulla och trötta som alla var.
Suspekta fläckar på täcket.
Godmorgon!
Höst och Skåne är en vacker kombination!

Kommentarer
Postat av: Tesso

Haha! Fyy vilken mysig kväll ni verkar haft!

1. Heter det Konga?? Och var fan ligger det i så fall? Låter som en liten by utanför typ Kongo eller Ghana i Afrika.

2. Det spårar alltid ur när du och Kim dansar till Pain it black.

3. Verkligen suspekta fläckar på täcket!

4. Söööta hundar:)

2010-10-19 @ 10:08:50
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Låys

Det var jättetrevligt(:

1. Haha japp det heter Konga, värsta coola namnet! Fråga Elias vart det ligger, han borde veta(;

2. Craaazysiblings!

3. Säkert Stoffe som varit i farten.

4. Jag vet! Blev förälskad i dem!

2010-10-19 @ 10:28:59
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0