Lady Gaga, Konserten och utgång.

19 November.
Hotta brudar!
Det var absolut en av de bästa (och jag har varit på många)konserterna jag varit på!
Allt tack vare ...
...Lady gagas många galna och coola ombyten...
..uppträdandet, ingen playback här icke!...
...och rekvisitan var fantastisk, det var allt från bussar, skogar till läskiga gigantiska monster...
... och så hennes budskap, om att man inte ska bry sig om vad andra säger, alla är lika värda och vackra och att man ska vara exakt den personen man vill vara, oavsett vad! Typish...Det låter ju så mycket bättre när hon säger det(;...
Efter konserten stack vi till Koi, där den officiella efterfesten skulle vara, men det visade sig vara fel, så jag och Tesso begav oss till Debaser där killgänget och våra snygga pojkvänner var.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Tesso

HAAHAHAHAHAHAHA!!! Vill egentligen skriva Taaaa booooort på sista bilden, men den är så rolig så den bjuder vi på ;P

2010-11-28 @ 21:51:22
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Låys

Hahahahhaha den är fantastisk! Älskar din dubbelhaka! Och min grimas(med det stela leendet och utvidgade näsborrar). Vi ser helt bedårande ut!

2010-11-28 @ 21:56:44
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0