Renovering

Imorgon är början på en månads helvete(ja, jag vet, ett i-landsproblem), för att förklara det kortfattat; vi kommer att vara utan toalett/dusch/vatten/ugn/spis/kyl/frys i sammanlagt 4 veckors tid!
Men vänta, det kommer mer...alla möbler och saker vi har haft i hallen, badrummet, balkongen och köket ska få plats i vårt sovrum och vardagsrum.
Jippi-fucking-yeeey!
Så 5 år senare är jag tillbaka i mitt gamla rum(som numera är ett gästrum). Som tur är så kan vi bo här ibland så att vi slipper leva festivalliv.
Missförstå mig rätt, för såklart är vi överlyckliga över att få renoverat, men alltså...4 veckor...roligare kan man ju ha.
Förebilder.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Ja, bläääh, det kommer inte bli kul! Men fiint!:) Jag känner knappt igen ditt gamla rum, är spegelgarderoberna kvar?

2010-05-17 @ 21:20:23
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Absolut:) ja man ser dem till höger på bilden:)

2010-05-17 @ 21:43:13
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0