En walk-in-closet tack

Jag har två resväskor fulla med (gamla som nya)kläder vilket jag ska få plats med i min lillalilla garderob, det är ganska kört kan jag berätta.
Med tanke på att min ekonomi inte är den bästa just nu (kanske dels beror på att jag har en resväska full med nya kläder, vad vet jag?;)) plus att vi inte har det största sovrummet så blir det därför en billig och enkel lösning.
Men jag vill ha er hjälp, vilken klädhängare tycker ni att jag ska köpa av dessa tre?
129Kr.
319Kr.
349Kr.
Förvaringsfacket,89Kr, som ni ser på bilden(fast i svart) ska jag förmodligen köpa till oavsett vilken klädhängare jag än väljer.



Jatack.

Kommentarer
Postat av: susy

den första. enkel och snygg. och billigast! ;)

2010-02-17 @ 23:19:24
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: lollo

Jag funderade på den till en början, tycker den är snyggast, men tyvärr är där inte lika många krokar och hyllor som det är på de två andra, beslutsångest!!(;

2010-02-18 @ 16:29:30
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0