Ljuva 90-tal

Nu när denna typen av skor börjar bli moderna...
...kan de då inte även göra Buffaloskorna hippa igen?
Som en hyllning till platån.
Haha, de är så fula men ändå älskar jag dem.
Denna bilden togs på Gran Canaria, nyåret 99/00, där var ca25C, men Buffaloskorna skulle jag likt förbannat ha på mig!
Jag kommer ihåg att det kändes lite konstigt att ta på sig vinterskor i den värmen, men skulle jag vara fashion så skulle jag vara det med besked!....eller förlåt, jag kanske ska skriva "fashion".
(Ignorera mitt hue)

Kommentarer
Postat av: Tesso

Haha, jag har aldrig ägt ett par buffalo, och kommer aldrig göra det heller! (no shit). Har alltid tyckt att det är så extremt fult! Däremot hade jag ett par vanliga platåskor, som man köpte på JC typ.. blörrrrrk

2010-04-25 @ 22:46:31
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: lollo

Haha jag tyckte de va ascoola, och dyra, det var ju också coolt, att ha ett par dyra skor!(; Haha som sagt, ljuva 90-tal!

2010-04-25 @ 22:55:12
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0