Huangshan

 
Efter att ha sett denna videon är jag glad över att vi besökte Yellow Mountains på vintern när det var lågsäsong.
Visst att det var kyligt, men vi hade det så fantastiskt hamoniskt tack vare att det var nästan bara vi där.
 
Jag blir fortfarande illa berörd av att se att arbetarna få bära både personer och flera kilo med mat upp för dem jobbiga bergen, och för en sådan liten peng. Hade jag bara vetat hade jag gett dem pengar när vi stötte på dem...
 
Här finns mer från vår upplevelse i Yellow Mountains, Huangshan.
 
 
Förresten; kolla in fler klipp från Living as a Laowai här. Klippen är både intressanta, skickligt gjorda och riktigt roliga(speciellt den när dem reser till Peking).

Kommentarer
Postat av: Tesso

Fan vad dålig jag varit på att kommentera! Ska kolla klippet sen och gå in på den sidan, ännu roligare nu när jag också varit i Kina :D

Svar: Gör så(:
kang.blogg.se

2012-11-16 @ 08:59:25
URL: http://tessosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0