Bättre sent än aldrig

Med tanke på att Tesso inte kunde komma på min födelsedagsfest på grund av sjukdom fick jag min present förra veckan. Det blev en ljuslykta som jag kan ställa i min lila samling på balkongen och en skål som går i lila/rosa, perfekt nu till våren! Tack fina!

Annars då? Jooo då såatteeee...jag börjar faktiskt komma på vad min första tatuering ska bli! Fick presentkort på en tatueringstudio av bror i när jag fyllde år så nu jäklar är jag pepp! Kommer dock inte avslöja vad det blir förren den är gjord;)


Kommentarer
Postat av: Tesso

Hihi, varsågod my love!:)

din tattoo kommer bli så jävla cool och snygg!!

2012-03-21 @ 22:00:44
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0