Presenter

Öppnar presenter från älskling.
Som vanligt är Daniel grym på att köpa presenter till mig!
Te, Vin och Kina.
3 saker jag älskar, från en person jag älskar(;
Ett fint armband från lille-lillebror Emil.
Det roliga är att Didi betyder lillebror på kinesiska, och det hade dem(Emil och mamma) ingen aning om när dem köpte armbandet till mig.
Fick även pengar till Kina-resan, pengar till ett valfritt House of Harlow smycke, presentkort på Paulanders och presentkort på La Bläck (av killebror Kim såklart).
Är så glad för alla presenter! Tack!
Det bästa av allt är att jag inte fått presenter från alla nära och kära än. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Tesso

Perfekta presenter!:) Vad är de 3 grejorna längst ner för nåt? som är inpackade i plast?

Sjukt att diddi betyder lillebror på kinesiska utan att de visste om det! Vilket sammanträffande:)

2011-03-02 @ 19:55:58
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Allt är till vin, en vakuumpump, en kork och en öppnare(:

2011-03-05 @ 12:00:22
URL: http://luyisi.blogg.se/
Postat av: Zazza

Nästa gång vi ses :)

2011-03-09 @ 01:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0