Jag svävar på moln!

Just nu är jag så lycklig så att jag har varit nära till tårar flera gånger, jag vet att det låter über-töntigt, men det går inte att rå för! Jag ska berätta...
En av mina högsta drömmar är att flytta tillbaka till Shanghai, av olika anledningar är chansen att flytta dit väldigt minimal. En annan dröm är att resa runt i Kina/Asien i 2-3 månader, det som "hindrar" mig i detta är Daniel, vilket jag såklart respekterar, han hade hellre velat åka till Afrika istället för Asien, alla vill vi olika!
Den tredje drömmen som också inkluderar Shanghai är att resa till Kina på semester. Jag har tjatat och tjatat och tjatat om detta sedan vi kom hem från Shanghai, och nu vill han ääääntligen dit:DD
Lyckan är total!
Lööve Kina!
Jag har letat efter bra flyg/hotell/platser hela helgen, det har varit jättesvårt med tanke på att vi har en budget att tänka på.
Men om det är någonting jag kan skryta om(och jag skryter aldrig) så är det över hur grym jag är på att hitta billiga och bra lösningar till resor!
Vi två är sådana personer som gärna vill uppleva mycket när vi reser, och med tanke på att vi ska vara iväg i 2 veckor(om vi får ledigt från jobb) så har vi en liten tidsram.
I förstahand funderade vi på två städer i Kina plus Tokyo eller Tibet, tyvärr satte pengarna stopp denna gången, så det får bli till en annan resa(:
Men om priserna håller i sig så har jag hittat den perfekta lösningen;
Först åker vi till en stad som heter Guilin, där det ska vara en otroligt vacker natur, efter det blir det Hong Kong och sist men inte minst, SHANGHAI!
Har jag sagt att jag ÄLSKAR dig Daniel??!!:P

Kommentarer
Postat av: Tesso

Haha, jag har sagt det innan och jag säger det igen: jag känner din glädje hela vägen hit, och jag är såå glad för din skull!!!:D:D Det ska bli underbart att "åka tillbaka" till Asien igen, fast genom er;)

2011-01-17 @ 23:56:13
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Du är så goooo:D

2011-01-18 @ 17:53:51
URL: http://luyisi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så kul!! Jag förstår att du vill tillbaka till härliga Asien - och Kina! Hoppas att ni får en fantastisk semester! :)



Jättefin blogg förresten!!

2011-03-07 @ 07:47:17
URL: http://carolinedahl830514.wordpress.com
Postat av: Lollo

Tack så mycket Caroline:D

2011-03-08 @ 12:22:18
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0