Kina 23 April. Dag.

Gårdagen var en sådan dag som kommer att sätta sig i våra minnen och hjärtan föralltid.
Vi var med om otroligt vackra, fina, mysiga och roliga stunder.
Ca 600 bilder blev tagna av min mästerfotograf till pojkvän, så det är svårt för mig att välja vilka jag ska lägga upp, i detta inlägget blir det därför några bilder på mig och Daniel, och sedan när vi kommer hem till Sverige ska Daniel välja ut dem vackraste/bästa bilderna som jag lägger upp.
Sedan att internet är otroligt långsamt här gör inte saken bättre(;
Från Guilin tog vi en båttur på 4 timmar till Yangshuo.
Floden vi åkte på heter Li-river och är känd för sin vackra omgivning.
Vädret var som svensk sommar!
På båten serverades det kinesisk buffe.
Har nog aldrig haft en så vacker utsikt under en måltid.
En glad Daniel med sin nya hatt.
Efter båtturen och incheckning på vårt hotell var det dags för nästa tur, den bestod bl.a av att åka bambuflotte.
Ett minne för livet!
På väg tillbaka till hotellet...

Kommentarer
Postat av: Tesso

1. Gud vad fint där är, kan tänka mig att man känner sig helt upprymd och lycklig där!! Utsikten från båten när ni sitter o äter är helt sjuk, ser nästan ut som man har klistrat på såna fönsterfilmer du vet på fönsterna;)

2. Haha va söt daniels hatt är! Äkta gammal kinesisk mans hatt;)

3. Vad är det för pandamärken ni har på er? Har ni flera olika? för du har ett gult först och sen ett blått. Söta!

4. Är din tröja/blus ny måntro?:)

2011-04-24 @ 08:21:31
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Elias

Varför står Daniel i ett koppel?

2011-04-24 @ 10:12:15
Postat av: lollo

Tesso: Dem gula fick vi när vi skulle åka på Li-river, och Panda-märkena när vi skulle på den andra turen, käände oss äkta turister(; Tröjan är inte ny, har haft den i ett år tror jag(:

Elias: Vi kände att det var säkrast, så att han inte skulle äta upp alla kineser.

2011-04-24 @ 12:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0