Välkomna-tillbaka-från-Kina-fest

13 Februari.
Jag och Daniel fick superfina presenter. (tavlan har Kalle och Zazza gjort)
Vi skålade med schaaampagne.
Vi var ca 25 pers i vår lilla lägenhet, finns det hjärterum finns det stjärterum.
Jag delade ut presenter från Kina.
Jag fick tandtråd med Cupcakes-smak, så jag inte skulle sakna mitt cupcakes-bak när jag var i Kina, så rolig ide! (Bättre att få presenten sent än aldrig, eller hur?;))
Tre mentalpatienter.
Självklart filmades det.
Sen blev det stan och Tages, för en gångs skull hade jag skitroligt!!
Posar-syskonen.
Finn ett fel.
Jag och söta Susiani.
Snyggare dansstil finns inte.
Tack alla fina vänner för en fantastiskt rolig kväll!
Ni är verkligen bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0