Från Kina till Sverige

5 Februari.
Hejdå lägenheten! ):
I Shanghai hade våren börjat komma.
I väntan på Maglev som går till flygplatsen.
Till skillnad från flygresan till Shanghai så hade vi denna gång en egen tv.
Jag kollade på filmer i 12 timmar, tiden gick betydligt fortare kan jag lova!
Vi mellanlandade i Heathrow.
När vi flög över London kunde vi tydligt se Big Ben och London eye. Det gjorde mig glad, för att jag har verkligen saknat den staden!
(Flyget gick till Kastrup där vi sedan tåg tåget till Malmö och vidare till La där Kim hämtade oss vid 23snåret.)
Kim hade lagt fram Command game Unit Control(det är lite internt, men jag och Kim gillar att mobba Daniel för att han har köpt en sådan extrem spelnördspryl) och mitt gosedjur (som jag har haft sen jag var en liten plutt). Sen hade han även skrivit en massa lappar där det bland annat stod:
De andra lapparna kan jag tyvärr inte visa, liite för mycket(;
Vi krävde att Kim skulle ordna pizza till oss. Det var utan tvekan den godaste pizzan vi någonsin har ätit!
Fina Tesso sov över hos oss.
Kims rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0