Fridag

Haft en sådan himla bra dag idag!
Körde först en spontanklippning, fick för mig att klippa mig igårkväll och whoops så blev det förändring idag, visar när jag fått till frissan bra, känns ju alltid för kort i början;)
Sen hjälpte vi Tesso och Elias att flytta till deras nya lägenhet här i La. Så himla kul det är att hjälpa till med allt som har med inredning att göra, känner på mig att deras lägenhet kommer blir riktigt djävla fantastiskt fin!:)
Nu är man precis hemkommen från dem nyblivna Landskrona-borna efter en kväll med massor av pizza, choklad och öl i magen(matchen nämner vi inget om), så nu säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tesso

Har sagt tack för hjälpen flera ggr redan men säger det igen!;) vi var grymt duktiga med att sätta ihop möblerna!!

2012-06-19 @ 22:59:23
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0