Busy woman

Dem senaste månaderna har varit kaoz i mitt huvud!
Jag har aldrig i hela mitt liv haft så mycket att göra(och ja, det finns absolut dem som har det värre än mig)!
Först började det med planering av en invecklad Kina-resa, min Daniel och Annas fest, och att starta upp ett företag, allt på samma gång.
Nu när jag kom hem från resan, och kunde ta det lugnt, i typ en kvart(!!), fortsatte mitt stora projekt med att vara företagare, plus att för två veckor sedan blev det bestämt att vi ska flytta i Juli (Wiiihooo, äntligen!).
Jag klagar inte, för det har enbart varit roliga saker jag varit/är sysselsatt med, MEN, när det går så långt att jag får dåligt samvete så fort jag inte spenderar min lediga tid på sakerna som jag måste göra, ja då är det något som är fel:P (det ska också tilläggas att jag även har ett vanligt jobba-40-timmar-i-veckan-jobb)
Låt det bli semester snart!
Smakprov på vad som komma skall.
Hemsidan beräknas öppnas i slutet av Juni/början av Juli.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Du förtjänar verkligen semester!! Längtar tills sidan öppnar!:D

2011-06-21 @ 11:52:00
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Astrid Persson

Hej hej vad spännande dina poster verkar! lär med all säkerhet läsa lite mer! :p Ha en rolig helg =)

2011-06-29 @ 14:08:25
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0