Stockholm

28 Januari.
Jag och Daniel har haft en weekend i Stockholm hos Nicco.
Det blev inte lika mycket sightseeing som senast, utan denna helgen har gått i festandets och myshetens tecken.
Väl framme i Stockholm åt vi på restaurang.
För att sedan åka hem till Nicco.
Jag är avis, Nicco har inte en, utan TVÅ stycken Ipads!
Middag a la Nicco.
Zazza och Kalle var också i Stockholm samtidigt som oss, men tyvärr insjuknande Kalle så han kunde inte följa med på vår planerade festkväll.
Jag fick presenter av fina Zazza!
De lila örhängena och asken är köpta i Paris.
Tacktack:D
På förfest hos Niccos arbetskamrat.
Sedan gick vi ut på Sturecompagniet. Jag var väldigt skeptiskt till en början över att gå ut på Stureplan, men det blev en riktigt rolig kväll med 5st mycket fulla skåningar, heehee.
Det söta paret. (+ en Daniel)

Kommentarer
Postat av: Karin

Trevligt att besöka storstaden, ni ser ut att haft kul!



Av ren nyfikenhet, är tjejen som sitter i fönstret på en av bilderna möjligen Lisen?

För i sånnafall känner jag henne, vi umgicks när vi var yngre, världen är väldigt liten!



Kram

2011-01-30 @ 23:35:28
URL: http://skatis.blogg.se/
Postat av: Therese

Ser ut som att ni har haft en härlig helg i el stockholmo! Fina presenter du fick av Zazza!:) Är den runda en tallrik?

2011-02-02 @ 14:11:29
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja(: Ja den är en tallrik/ett fat, hon köpte den för det var panda på, som jag gillar, och uggla, som hon gillar, gulligt(:

2011-02-02 @ 16:30:19
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0