Wode didi, nainai he yeye

/Min lillebror, Farmor och Farfar.
Idag fick jag finbesök bestående av lillebror och Farmor och Farfar.
Varje gång jag träffar dem blir det intressanta diskussioner och mycket skratt.
Jag dukade med mina nya lyktor.
Kim fick fick en present för att han varit en hjälte(LÄS!)...
...en champagneflaska, som han skulle slå oberörda farfar med, inte så heroiskt månne?:P
Äppelpaj (med goda äpplen från Zazzas koloni).
Sådan farfar sådant barnbarn.
Rätt så lika ändå, brillorna, tatueringarna och argminen(;
Även jag fick present, fina blommor från Farmor och Farfars trädgård, och en lila söt the-kanna från min vän Flizans The och Kaffe(:

Kommentarer
Postat av: Tesso

Fiin dukning!! Det är samma för mig angående lyktorna, de har ju funnits alltid känns det som men det är först nu jag vill ha! Haha söt bild på din farfar och Kim. Förresten, BRA JOBBAT KIMPA!!!!

2011-08-31 @ 21:54:28
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Tesso

Och jättesöt tekanna, så snällt av dem!:)

2011-08-31 @ 21:54:54
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0