Kina 25 April

På vår sightseeing-tripp till Silver Cave var vi de enda västerlänningarna på bussen, vi kände oss liiite lost i all den kinesiska guidningen.
Risodlingar.
När vi trodde att vi var på väg hem, stannade helt plötsligt bussen för en Te-provning, jaha, tänkte vi, det var bara att följa med och se glad ut!
Jag skrattade så mycket åt Daniel, dels för att han är üüüübeeer-känslig mot varm dricka, (han ska helst ha det så pisse-ljummet som möjligt), så han fick sitta och blåsa som en tok för att det skulle bli svalt, och sedan är han inte den direkta te-älskaren, samtidigt som han inte ville vara oartig, så han satt och kämpade ner alla te-sorterna vi fick smaka. Enligt honom fick vi välling, tång, och vuxenblöja i våra koppar.
Stackars älskling!
Själv så trivdes man som fisken i vattnet!
När vi väl var framme på hotellet var det dags att checka ut för vår tillbakaresa till Guilin.

Kommentarer
Postat av: Mamma Helen

Hejvad mysigt det ser ut. I Landskrona är det inte mysigt BOIS förlorade 1-2 var dåliga så Daniel du missade ingenting bara mys och ta väl hand o varandra kram Mamma

2011-04-25 @ 21:36:41
Postat av: Tesso

Åh teprovning!<3 Köpte du nåt? Eller det kanske man inte kunde.

Hahaha kan se Daniel framför mig;P

2011-04-26 @ 08:52:05
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Mamma: Daniel var liten ledsen att han skulle missa Bois men han överlevde(;

Tesso: Jo jag köpte te, så det blir te-provning sen hemma hos mig(:

2011-04-27 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0