Kina 25 April

Jag trodde aldrig att jag skulle hinna uppdatera i bloggen nu när vi är bortresta, men det har faktiskt varit den perfekta "väntar-sysselsättningen", har passat på när jag väntat på att Daniel ska vakna, väntat på att jag ska varva ner och kunna sova på kvällen, väntat på att Daniel ska bli bättre(stackaren mådde inte alls bra igår), och som nu, väntar på att vår transfer ska köra oss till flygplatsen.
Nåja, nog om det, igår när vi hade checkat ut från hotellet i Yangshuo tog vi taxi till Guilin. Resan kostade 220kr och det tog 1 timme och en kvart att komma fram, lagom pris om man jämför med Sveriges taxiresor.
Vi checkade in på samma hotell som senast, och fick faktiskt även samma hotellrum.
När Daniel kände sig bättre begav vi oss ut på en liten runda i Guilin.
Sol och Mån-tornen.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Vad fint där är, de kör mkt mer neonljus märker jag, coolt!:) Och vad billigt det är med taxi! Haha, 220 kr kostar det ju i princip från borstahusen till centrum där hemma. Och skulle man ta taxi en timme och en kvart hade det säkert gått på 2000 kr!

2011-04-26 @ 08:43:55
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ääälksar neonljus! hahaha typ, det är äckligt dyrt!

2011-04-27 @ 17:17:55
Postat av: Caroline

Åh fantastiska Yangshuo och Guilin!! Hoppas att ni har det bra på er resa! :)

2011-04-30 @ 12:00:27
URL: http://www.chicishanghai.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0