Halmstad-helg

Vilken fantastisk vecka jag har haft!
Först att få se Volbeat live och sedan att tillbringa helgen i mysiga Halmstad.
Tesso och Elias skulle ha inflyttningsfest i lördags så jag, Daniel och Zazza beslöt oss för att åka dit redan i fredags för att umgås lite extra med våra kära vänner.
8 Oktober.
Inflyttningspresenter.
Paj-bak.
Jag försöker att se viktig ut med receptboken och Tesso gråter över lök-hackandet.
Så mogen jag är.
Köttfärspaj med vitlökssås. Smaskens!
Idol-dags.
Jag måste ju säga att det är många bra deltagare detta året, men Linnea och Jay är helt klart bäst!
Och Varg förtjänade inte att stanna kvar, det gjorde Sassa!

Kommentarer
Postat av: zäääz

mysmys helg ; )

2010-10-10 @ 23:13:22
Postat av: Tesso

verkligen mysmys:) åh jag längtar tills imorgon, idoool. Har aldrig varit såhär insatt i det som jag är nu! Eller jo förresten, när Amanda Jensen blev tvåa. Då bölade jag rakt ut, på riktigt! Fast det slutade ju som sagt gott. Hoppas Linnea också blir tvåa nu, så kan nån "tråkig" som man inte bryr sig om vinna, typ Vargen.

2010-10-14 @ 21:11:52
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0