Sanya-album

Nu är jag nästan klar med mitt första album/scrapbook från Kina-resan. Jag började att göra ett album från paradiset Sanya. Detta album tog ungefär 2 dygn att göra, och då är det ändå bara 150 av 1300 bilder jag har gjort vid.
Suuuck! Missförstå mig rätt, jag tycker det är roligt att sitta och pyssla med detta, men...som sagt, jag har 1150 bilder kvar att göra vid från vår Kina-tid, behöver jag säga mer?(;
Tänkte visa lite smakprov... Tänk nu på att det inte är färdigt, jag ska även skriva små "berättelser" från resan. Plus att texten som jag har skrivit inte ser så rörig ut i verkligheten (utan det är mer "chinese-style").
Framsidan.
Början.
Här är några bilder från Sanya.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Skitfint!! Tack, nu gav du mig något att göra idag, min Tokyo-scrapbook! Hade glömt bort den;P Nu ska den jävlar bli klar!!

2010-10-27 @ 10:51:37
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Tessie

Gud va fint det var :) Mycket imponerad av din skriftkons, har du tränat länge eller har du något magiskt knep för att få dina bokstäver så "jämna" och fina? Kram Tessie

2010-10-27 @ 19:05:11
Postat av: Låys

Tack flickor(: Nej jag vet inte vad jag gjorde direkt, haha, sökte på chinese font, blev inspirerad av stilen, och skrev(;

2010-10-27 @ 21:59:33
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0