Glad 1 December!

En del av julpyntet...
Köket.
(Man ser det inte så bra men i det högra hörnet sitter en söt mycket skäggig tomte som Daniels mamma har gjort.)
Vardagsrummet.
En gnutta chinese feeling måste jag faktiskt ha.
Hade hoppats på att Daniel inte skulle hitta sin Jäger, så jag klämde ner den i ett Absolut vodka-fodral.
Hallen.
Det är mycket mysigare in real life så att säga.
Fast mer nytt julpynt hade jag faktiskt velat ha, men Daniel sa att julpyntet "faktiskt inte var så farligt i år", och med det menar han att det var godkänt(han gillar inte julpynt som ni kanske förstår), så jag vet inte om jag vågar äventyra hans betyg.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Ååh, såå mysigt!! Älskar era julgardiner och duken på tv-bänken. Det gör sån skillnad! Vill också ha julgardiner, iaf i köket, men jag har bara en och den passar inte:/ Och det är dyrt med gardiner. Haha nej jag tycker inte det behövs mer (förutom en gran så men det kommer ju senare), ni har redan det så juligt!;)

2010-12-01 @ 16:47:49
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0