Minime

I Shanghai kunde man göra en rolig grej, man lät ta en bild av sig själv, för att sedan välja någon av de söta figurerna i monitorn ovan. Därefter fick man vänta i 4 timmar, för att få sitt ansikte på den söta figuren.
Såhär blev min.
Det första jag tänkte på var...transvestit. Ingen söt liten flicka här inte, utan en äkta man, utklädd som kvinna! När jag då inte blev nöjd, gick jag tillbaka några veckor senare till samma ställe för att göra om det...
..då såg jag det här i monitorn(flickan med lila hår)...Hahaha, ja även om inte jag gillade hur jag såg ut, så verkade kineserna gilla mitt utseende i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahaha transvestit. Undrar om de har kvar den där nu?

2010-05-16 @ 10:43:35
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Låys

Haha ja jag känner mig som värsta kändisen, hoppas dem har kvar den!

2010-05-16 @ 10:49:20
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0