Mys

2 Mars.
Kagor, Alice i underlandet och tjejsnack.
"Oohh vad va det nu jag tänkte säga?!"
Jag fick presenter(:
Jag fick ett somrigt fint armband och en bok som heter Temafester för hela året.
Sen kollade vi på en bild på mig och Ola Salo där jag vägde ca 10kg mer än vad jag gör nu. Då började Tesso asgarva åt hur jag såg ut på bilden, hon bara skrattade och skrattade, och då började jag gråta. Jag bölade som aldrig förr, men det hindrade inte henne från att sluta skratta. Hennes tårar bara sprutade, mina likaså. Snällt...och hon som ska vara min vän...

Kommentarer
Postat av: Tesso

Jag som trodde att du skrattade med mig..

Vilken fin vän du är, som låtsas att du tycker att jag är rolig, sen lägger du ut sanningen på din blogg. Bakom min rygg. Tack för den.

2010-03-05 @ 21:22:59
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ser du inte skillnad på när jag gråter och när jag skrattar?...ahh det är sant, mitt ansiktsuttryck är nästan detsamma...Jag måste ju lägga upp sanningen på min blogg! Fatta hur rädd jag är för dig! Hade aldrig vågat prata med dig in real life, du hade prylat mig gul och blå!

2010-03-06 @ 00:09:55
URL: http://louiseodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0