Yidali

5 Juli. Daniels födelsedag...
...firade vi på Aqualandia.
Det är galet roligt(och läskigt) att åka alla vattenrutschkanorna, speciellt de med gummibåtarna.
Här ser ni de tre värsta vattenrutschkanorna, jag har bara vågat mig upp i den längst bort på bilden, de två närmsta tillåter inte min höjdskräck mig att åka.
Vi var där när dem öppnade, efter bara en timme var där betydligt mer folk.
Daniel och Kim längst fram.
Daniel vann!
Några minuter efter att denna bilden togs tappade jag lite kebabkött från mitt pitabröd, när jag skulle fånga upp köttet så tappade jag resten av innehållet över hela mig och min handduk. Så där satt jag med ett tomt pitabröd och var fortfarande hungrig. Klantarsle.
Coole-Lucas.

Kommentarer
Postat av: susy

åhh, längtar!!

2010-07-14 @ 18:51:26
URL: http://kadollan.bubbleroom.se
Postat av: Tesso

Ser sjukt härligt ut!

2010-07-14 @ 23:51:41
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0