one reason why i miss Shanghai

Jag tänkte lägga upp denna filmen när vi hade vår Shanghai-blogg, men av någon anledning blev det inte av.
I vilket fall som helst... detta var i slutet av vår Shanghai-resa, och Daniel var måttligt trött på mitt shoppande. Som ni lär märka...
Själv så saknar jag Kina-shopping något så otroligt!
Det är ju inte kul att shoppa här i Sverige utan möjligheten att kunna pruta.
Jag var en shopping-expert i slutet av resan! Hade lätt kunnat bli en personal shopper i Shanghai;)

Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahahahaha!

"Är den cool? Vem fan har en ring på pekfingret?"



Jag vill veta vad du säger i slutet.. "Du behöver inte va så arg på mig. Du fick...." ?

2010-07-29 @ 09:37:47
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Låys

Hahaha älskar Daniels attityd!

Jag kommer inte ihåg vad jag sa! Jättestörigt!

2010-07-29 @ 21:48:33
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0