Väla

20 Februari.
Jag och bror var iväg för att shoppa till hans nya lägenhet.
Det känns tomt utan Kimsan här hemma nu när han har flyttat.
Jag köpte 2 sittdynor(till vår balkong) och en lampa för halva reapriset på Bolagret.
Jag gjorde om lite i köket(Kims gamla rum).
Före.
Efter.
Köpte även nya gardiner.
Den röda lampan är egentligen bara en kinesisk prydnadspryl, det var Kims ide att hänga den som en lampa. Från början var det bara en rolig ide att ha lite kinesiska prylar framme när vi hade Välkomna-tillbaka-från-Kina-fest, men jag har börjat gilla lampan mer och mer, det är en sådan härlig kontrast, så den får nog vara kvar ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Tesso

Ååh, jag tycker lampan ska hänga kvar för alltid! <3

2010-02-26 @ 17:35:33
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: lollo

Ja den är kiff, bra ide av Kim att hänga upp den där(:

2010-02-26 @ 19:04:12
URL: http://luyisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0