70årsfest

11 December.
Igår hade min pappa och lillebror 70årsfest med ca 50-60 gäster.
Väldans trävlegt!
-Mina presenter till pappa(Kim fick sina förra helgen). Under de översta presenterna ligger ett album som jag har gjort till honom, ska visa lite bilder ifrån den någon dag.
-Väldigt god mat fick vi också i oss.
Pappa och Kim överraskade med sång! Så duktiga dem var, blev riktigt stolt måste jag säga.
-Presentöppning.
Som ni märker vill min pappa inte vara med på bild,
men jag måste ju tillägga att ändå har han varit världskändis som programledare på Landskrona Vision för många år sedan. Jag tror nog att Landskrona Vision hade liiite fler tittare än vad jag har besökare. Men att synas på bild i min blogg går ändå inte för sig för mister!
(Jag bara skojar med dig min käre far;))
"Jag må haaan leeeva!"

Kommentarer
Postat av: Tesso

Haha snygga miner på dig o Kim;P Snygg klänning!! Vad är det för en?

2010-12-13 @ 09:13:36
URL: http://tessosan.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack(: Den är från Asos, köpte två långklänningar och en långkjol därifrån för ett tag sedan(: Klänningen kostade bara 150!

2010-12-13 @ 12:27:35
URL: http://luyisi.blogg.se/
Postat av: Tesso

Just det, visade inte du dem när jag va hos dig sist? Fast det klänningen kommer jag inte ihåg, tror jag? Aah jag är förvirrad;) Anyway, såg en nästan exakt likadan klänning på h&m igår, fast den gick i typ grönt/blått/svart typ. Har du sett den?

2010-12-14 @ 13:55:55
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0