En morgon med Louise

Av någon konstig anledning googlade jag mitt eget namn. Fråga mig inte varför.. Förmodligen brist på annat.
Iallafall...
...kolla bilden på andra raden längst till höger. Hahaha det var otippat!
Bilden är ifrån ett väldigt roligt inlägg som Daniel gjorde när vi bodde i Shanghai.
Jag måste ju faktiskt visa det igen bara för det:
Såhär ser en helt vanlig morgon ut när man tagit på sig ansvaret att bo tillsammans med Louise Sander.
Hon brukar alltid väcka mig typ 10 minuter för tidigt, hon glömmer alltid att jag inte behöver någon tid för att platta håret, sminka mig, välja kläder och kolla Lunarstorm.
Jag brukar då jäspa frenetiskt i 10 minuter för att hon ska förstår!
Men det gör hon aldrig, så jag ger henne blicken!
Hon bryr sig inte, så då går jag raka vägen in på toaletten för att hämnas. *plums*
Sen kollat jag nöjd på henne och säger -"gå du in och sminka dig där nu"
Sen går jag in i sovrummet och bytar om framför speglen, förvånas alltid över hur sexig jag är.
Sen brukar jag höra ett jävla galande från toaletten att pappret är slut, att ringen inte är nere eller något annat som jag inte har en aning om.
Sen går jag bakom ryggen på henne och gör en ful grimas.
Sen berättar Louise hur dagen ska se ut, antingen ska vi till skolan...
... eller så ska vi städa...
... eller så ska vi shoppa!!!
Då brukar jag alltid fundera på en bortförklaring till varför jag inte kan följa med.
Jag brukar låtsas att jag är sjuk.
Det funkar aldrig, så jag testar att spela full...
... det funkar aldrig heller.
Så varje morgon slutar det med att jag går gråtande hemmifrån väl medveten om vad som kommer hända.

Kommentarer
Postat av: Tessie

Haha, underbart att få skratta så en helt vanlig tisdags morgon!!! Tack Daniel (och Lollo för att du så snällt la ut det) :) GOD JUL

2010-12-21 @ 08:32:20
Postat av: Lollo

Hahaha var så god(;

God Jul!

2010-12-21 @ 17:54:35
URL: http://luyisi.blogg.se/
Postat av: Tesso

Hahahahaha det hade jag glömt, skrattade lika högt nu som första gången!

2010-12-21 @ 22:40:08
Postat av: frida

haha, i love it!

2010-12-22 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0