Mǎi dōngxī

/Shopping.
Efter vår Kina-tripp har jag knappt shoppat någonting, vilket kanske inte är så konstigt, med tanke på hur mycket jag shoppade där...
Men ändå, jag menar, det har ju gått ett halvår! Suget har bara försvunnit! Snyft!
Fast idag tog jag mig själv i kragen och tvingade mig till shopping, jag var ju faktiskt tvungen!
Linne, tröja, och (reafynd)solglasögon 29Kr och en kavaj för 49Kr. Allt från Gina Tricot.
Vet dock inte om kavajen är min stil, men den var för cool och billig för att ignorera.
Skor från Scorett. 200kr sammanlagt. Jajamensan! Ett riktigt reafynd med tanke på att dem var värda 499Kr respektive 1299Kr!
Och jag lovar, dem är mycket snyggare på!
Daniel fyndade också skor på Scorett, 100 Kr(499Kr,ordinarie pris). Och så fick han en jättegod doft av mig, Ralph Lauren, Big pony #4.
Kepsen fick man till, fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0